قوانین و مقررات

قوانین عمومی


کلیه اصول و رویه‏‌های این وب‌سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با خود است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات این وب‌سایت تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به‌روز‌رسانی می‌شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هر گونه تغییر است و سایت تعهدی در خصوص اطلاع رسانی تغییرات به صورت فردی ندارد.
 

قوانین اختصاصی


پذیرش مقررات این سایت به معنی پذیرش مقررات رزرو و ثبت نام مجتمع رفاهی پره سر و مقررات صدور کارت شناسایی هوشمند می باشد.
 

سیاست‌های رعایت حریم شخصی


این وب‌سایت به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
این وب‌سایت متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، از فناوری های متداول و مرتبط با تأمین امنیت و تمامیت اطلاعات بهره خواهد برد. در واقع با استفاده از سایت، شما رضایت خود را از این سیاست را بیان می کنید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات این سایت، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط(بجز اطلاعات محرمانه و شخصی کاربران) این وب‌سایت جزئی از اموال این وب‌سایت محسوب شده و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس، در انحصار این وب سایت است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای این وب‌سایت محفوظ می‏‌دارد.
 

تعریف کاربر و مسئولیت‌های وی


تعریف کاربر : فرد حقیقی است که از طریق ثبت نام در سایت امکان دسترسی به خدمات این سایت را به دست خواهد آورد.
 

مسئولیت های کاربر:


1-درج صحیح اطلاعات و پذیرفتن مسئولیت اطلاعات مندرج در فرم‌های موجود بر روی این سایت.
2-به‌روزرسانی اطلاعات در صورت تغییر (تغییر شماره تلفن، پست الکترونیک، آدرس و ...)
3-در صورت مشاهده مغایرت در اطلاعات غیرقابل‌ویرایش (مانند نوع استخدام، محل خدمت و ...)، موارد مغایر از طریق پست الکترونیک it_edari@sharif.ir گزارش شود.
 

نحوه اطلاع رسانی و ارتباط با کاربر


در این سایت اطلاع رسانی‌ها از طریق پیامک و پست الکترونیک اعلام شده توسط کاربر صورت می‌گیرد و ایشان مسئولیت هر گونه مغایرت و نقص در اطلاعات ارائه شده که منجر به عدم امکان اطلاع رسانی می شود را می پذیرند.
 

پرسش و پاسخ


این بخش از سایت جهت برقراری ارتباط بین کارکنان دانشگاه صنعتی شریف و مدیر و معاونین مدیریت امور اداری دانشگاه تعبیه شده است. پرسش‌ها توسط کارشناسان اداره‌های این مدیریت بررسی و پیگیری می‌شوند و در نهایت پاسخ برای پرسش‌کننده ارسال خواهد شد.
 

ثبت شکایت

 
جهت ثبت هر گونه شکایت، کاربران سایت می‌توانند از فرم ثبت شکایت اقدام کنند. کلیه  شکایات به دفتر مدیریت امور اداری ارسال می‌گردد و در نهایت نتیجه شکایات و اقدامات مرتبط از طریق روش‌های ارتباطی پیش‌بینی شده فوق الذکر به فرد شاکی ابلاغ خواهد شد.

​​​​​​​